Od marca w COGITO zajęcia grupowe

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

Od marca do COGITO zapraszamy na zajęcia grupowe :

TUS – Trening Umiejętności Społecznych

Grupa dla dzieci

Grupa nastolatków 

Sensoplastyka 

Klub Malucha – zapisy uzupełniające  na sobotnią grupę

Witamy w naszym zespole Panią Magdalenę Matyszczak, które poprowadzi zajęcia J

Klika słów o sobie od Pani Magdy oraz o TUS i Sensoplastyce

Jestem licencjonowanym pedagogiem. Aktualnie kończę studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej. Posiadam dyplomy z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), oraz edukacji i rehabilitacji osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.

Oprócz studiowania, uczęszczam na różnego typu szkolenia, z których wiedzę wykorzystuję w praktyce, m.in. Trening Umiejętności Społecznych; „Autyzm, Zespół Aspergera. Praca z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju w oparciu o techniki behawioralne. Rozwiązania edukacyjno – terapeutyczne. Szkolenie I stopnia.”; Uprawnienia Trenera I stopnia  Sensoplastyki.

Obecnie pracuję na stanowisku nauczyciela w jednej z siedleckich szkół. Moimi podopiecznymi są dzieci w różnym wieku i z różnymi potrzebami. Moja praca daje mi bardzo dużą satysfakcję. Cenię sobie indywidualne podejście do każdego dziecka i staram się z każdym z nich stworzyć jak najlepsze relacje. Jestem zadaniowcem i staram się dążyć do wcześniej określonych celów, a także człowiekiem który dostrzega emocje i potrzeby innych dzieci.

W COGITO prowadzę Klub Malucha, TUS oraz Sensoplastykę

 TUS są to zajęcia grupowe i indywidualne przeznaczone zarówno dla dzieci, które pragną wzmocnić swoje umiejętności w zakresie kompetencji społecznych (również z diagnozą ZA, ADHD). Pomagają osobom agresywnym, nieśmiałym, oraz takich które mają trudności z włączeniem się w grupę, przestrzeganiem norm społecznych i adaptacją do nowych sytuacji.

 Sensoplastyka – to zajęcia plastyczne mające na celu pobudzenie wszelkich możliwych zmysłów. Zajęcia przede wszystkim wspierają samodzielność, rozwijają zmysły, uczą wychodzenia ze schematów i poznawania nowych form wyrazu. Wspierają także rozwój poznawczy, wzmacniają wiarę we własne możliwości, pokazują, że można wprowadzać zmiany, ulepszenia jak również eksperymentować, nie stwarzać ograniczeń absolutnie w żaden sposób.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]